#HappyBirthdayLiam video

Hej !
Jag tänkte göra en liten video till Liams födelsedag den 29/8 vilket är om bara några dagar.
Så om ni vill vara med i videon, skicka då en bild på med texten "happy 18th birthday" eller något liknande.
Skicka sedan bilden till [email protected] och döp mailet till "Birthday video".
Du måste senast ha skickat en bild till mig den 25/8. Om jag inte får in tillräckligt med bilder så blir det ingen video.. och det vill vi ju, och visa vilka underbara fans det finns här i sverige :)
puss, Kajsa

Kommentarer
Postat av: marrimoonlight

Hej, jag är ett stort fan av dom, vill gärna vara med i videon. Men kan du inte bara ta en bild på mig från min blogg? Jag tänkte att det vore enklare, men hör av dig om det nu inte går eller ja, hör av dig också om du nu fått mitt meddelande.

:) skulle uppskattas!

2011-08-21 @ 02:16:22
URL: http://marinetteburvall.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0