Harry's Dikt till ett ex


Översättning:
Även om du kostar mej pengar, tänker jag stanna hos dej som honung. Jag älskar dej mer än någon kan avguda. Du kan tycka att jag är steeze, på grund av raderna av ost. Men jag kan inte tänka mej ett live utan dej nu, så det är bara en liten grej du kan göra för mej nu, Var min och ingen annans tjej, för jag kan inte dela med mej av denna fantastiska sak. Du får mej att känna som ingen annan, Ibland undrar jag varför du bryr dej, men jag gillar att du gör det, bara för att låta mej älska dej :)
Att vara med dej går inte att förklara
Att se dej går inte att förklara
Att prata med dej går inte att förklara
att lyssna till dej går inte att förklara
att sakna dej går inte att förklara
att vilja ha dej gå inte att förklara
att behöva dej går inte att förklara
att älska dej går inte att förklara

Förklarade det där allting :)

AWWW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0