One direction's Liam Payne hooks up with Backing dancer Danielle Peazer

Danielle Peazer (Pic:Rex Features/ ITV)
Ledsen tjejer. För endast fyra nätter sen fick jag reda på att One Directions Liam Payne var singel, Men nu är jag säker på att han redan blivit upptagen. 

Och väldigt fort med mycket fantasi så dejtar han Back up dansaren Danielle Peazer som har dansat i X-factor och för många andra kändisar! 

Först Aiden Grimshaw (X-factor deltagare 2010) och nu Liam. Dags att lägga undan ballet skorna för nästa år.

Stå up för dej Miss Danielle Peazer, 22, Liam's nya flickvän som inte kunde slita sej ifrån honom på söndagskvällen.

Min källa säger: Dem fortsatte att smyga undan för kyssar och mys, när dom trodde att ingen kollade. Sen gav dom upp och kysstes mitt fram för näsan på alla.

Jag har översatt allt detta själv så snälla! ta inte det detta jag ber dej!
Källa - Daily mirror





Kommentarer
Postat av: Anonym

dom va ju tsm förut också jööö? :O

2011-08-23 @ 22:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0