AVGÅR!

ohgod jag är så rolig! Kajsa & Amanda har kickat mig från trion. nej skoja haha ;) Men jag har bestämmt mig för att sluta blogga! Sommarlov snart & jag ska vara borta ganska länge :) Så jag tog beslutet att sluta blogga, (jag älskar er tjejer vi har världens grymmaste blogg & ja ska promota er till alla swedes jag träffar! ) Så, jag tänkte säga hejdå till alla våra läsare spp byee lovies xx

p.s. är det någon som är intresserad av att blogga? mejla [email protected]

p.s 2 tycker dramat mellan våran blogg & den andra kan sluta. phatetic!

LOVE MINA xx ill miss yall :) xxxxxx

Kommentarer
Postat av: SofiaPayneHoran

har skickat mail till er :)

2011-06-08 @ 19:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0