DRAMA

Hej!
Nu är det så att det pågår as mkt bloggdrama eller vad man kallar det
sånt orkar vi inte med alls , vi har inget emot er på SWE, jag Amanda läser eran blogg
jag tycker ni är riktigt grymma och så ni har bra information, fattar inte varför vi skulle
skriva något sån när vi sjävla sa att dom var på samma ställe som ni sa?
Kan vi inte bara sluta & så, det var exakt detta jag var orolig för när vi började blogg
T.ex Julia och jag har snackat på Twitter , hon är jätte trevlig och jag fattar inte vad det
är ni ens snackar om förns jag såg det dära..
Snälla sluta !
Och ni som anser vara oss och kommenterar , ni kan sluta med det också TACK !
Vi står för vad vi sagt.

TACK.

Kommentarer
Postat av: Julia, Amanda, Linda

Ja, ni har rätt i att det känns onödigt med massa drama! Vi vill absolut inte hålla på och bråka med er heller så. Och det klart att vi blev lite förvirrade när vi får såna kommentarer men om det inte var ni som kommenterade det så är det ju inte erat fel. Tråkigt att någon kommenterar i erat namn bara..



Så då tycker vi att vi gör en 'bloggfred' eller vad vi ska kalla det :)

2011-06-07 @ 20:37:47
URL: http://onedirectionswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0